Followers

Menghitung Hari

Daisypath Wedding tickers

Sunday, February 14, 2010

barang zaman kecik....

13/2/2010

Aku ngah masak kat dapur....tetibe mak panggil & tunjuk kan sesuatu...mak cakap "la...ada lagi upenye cawan along ni...."
it means da 20 tahun usia cawan tu...masih elok & cantik...


da 20 thn tp masih cantik


lepas je siap masak aku pon gatal tangan pegi selongkar almari lama...dalam tu jumpa lak baju-baju lama...mase umur aku 2 or 3 thn kot..haha...sangat comey n sangat kecik....





ni la baju-baju tuh....kecik jer....

tak sangka masih ada lagi barang-barang aku mase kecik-kecik dulu...rase macam tak percaya je aku dulu sangat kecik...baju tu kalo bagi Aqrimiz pakai sure tak muat masuk..
hurm...tue je la tok kali ni...aku nak g cari barang-barang aku lagi...mane tau ade lagi dalam almari tu... see u later..daaa~~


~puterimaz~

No comments:

Post a Comment