Followers

Menghitung Hari

Daisypath Wedding tickers

Monday, July 26, 2010

SEHARI BERSAMA SI DIA

24/7/2010...
aku beertolak dari shah alam ke temerloh...
untuk ape??
saje je lame tak g temerloh...(macam temerloh tu dekat je)
then sampai je sane aku terus masuk the store...lapa giler babes..
fikh on his way,kate nye...
so aku pon tunggu la fikh kat depan Pizza hut..
bile fikh sampai kitorang terus bertolak ke KL...
so, dalam kete borak la ngan fikh pasal study...
aku cerita pasal classmate aku...
pasal lecturer aku...
pasal subjek...
rase lega bila dapat luahkan semua yang aku pendam selama ni...
fikh lak jadi pendengar yang setia...
bila aku gelak, die pon gelak...
huhu...
seronok sangat...
then sampai je KL, terus g umah kawan skolah fikh...Fitri name nye..
after that kitorang ber3 bertolak ke bandar putra tok amik adik fikh...
sesat lak...adoi...
..."nek kembung perot aku makan langsat 5 bakul"
huhuhu..
then kitorang pon g sunway piramid, danau kota n lastly i-city...
aku sangat seronok...
tak puas asenye berbual n ketawa dengan fikh...
pas die hantar aku balik kolej
hati aku ase sayu n sunyi sangat...
hurmmm.....
sedey la...
kene berpisah lagi...
tak tau la bile ley jumpa...
huhu....
harap pas ni masih ade peluang untuk kitorang berjumpa & berbual2..
amin~~

p/s..
pic aku upload len kali ek...x msk dlm laptop lg...huhu

~puterimaz~

No comments:

Post a Comment