Followers

Menghitung Hari

Daisypath Wedding tickers

Thursday, October 14, 2010

Kerja oh kerja

Hurmm…

Da seminggu aku kerja….seronok gak la…

Sb dapat pkai blazer sume…ala2 corporate women gitu…haha….

Tp pnt sangat…

1 st kerje aku da kene wat keje housekeeping...

Adoi…mcm nak patah pinggang aku niyh…

Dekat 20 bilik gak la aku kemas hari tuh…

Pastuh jd waiteress….sempat 2 meja aku serve….

Aku kne wat sume keje tuh sb x cukup staff…

Lagi pon dak front office xde keje sgt pon…

Stakat wat account tuh….

Tutup mata pon ley wat….haha…

Belagak tol aku niyh….

Bab kawan2 plak ok je sume…

Tp ade sorg tuh…

Agak r kan….mcm aper jer…aku tau la aku dak baru…

Tp….helllooo….i ade diploma tau! U ape ade?? SPM pon tak tentu lepas….

So ajar aku skali da ckup…xpayah nak ulang mcm aku dak skolah rendah…

Bukan aku nak sombong atau berlagak…

Tp aku sndiri da boley pk ape yg aku nk kne wat…

Juz bg aku JD, n job duties….then aku ley wat…

Ape yg aku x fham aku akan ty….

Bende2 basic xpyh la ajar…cth nye, nak on pc, ape nak wat ble pc hang….

Adoi…tu sume aku da tau la…

Nak tekan ape ble nk key in data pon xkn la nak ajar aku…

Kalo aku tak tau sume tuh, xpyh masuk u la….

Hurmmm….perangai orang kan….

Xpe la…sabar je la…huhu…

Staff len ok je…sume peramah n suke gurau…

Aku da tkar name da…

Kalo kt ofis, org xknl bdk front office name intan….kalo NURUL dorg tau la…haha…

Ape lg ek nak citer….hurmmm….

Abg2 maintenance bes….

Ade sorg tuh muke die mcm plakon hotel mania tuh…

Sape ek…??

Anding kot….ha….ok la…hensem gk la…haha…

Adoi…mrepek ker aku niyh…da la…pnt da ni….

K la…

Wasalam

~puterimaz~

2 comments:

  1. wah intan da keje eyh?bestnye...aku pun rasa nak benti belajar...

    ReplyDelete
  2. jangan nita..teruskan la belajar....da nk hbs 1 sem pon...tgl lg bape sem je lg...skang ni bkn sng nk cr keje yg btol2 staraf dgn kelulusan kita...

    ReplyDelete