Followers

Menghitung Hari

Daisypath Wedding tickers

Sunday, November 14, 2010

Gaji pertama ku…..

Last 2 week aku da dapat gaji yang 1st….

Tak banyak pon…

Tp sb dok ngn parents,

Aku xde la pkai duit sangat…

Aku bg mak aku RM 100…

Then y glen ade lg dlm purse….

Aku sebenarnye sayang nk pkai duit tu…

Aku nak kumpul…

Mcm2 aku nak beli….

Tilam baru la, gelang baru la…

Katil besar la…

Hurmmm…

Mcm la gaji 3k….huhuhu….

Skang aku da phm mcm ne susah nye nk cri duit…

So,

Aku lebey menghargai duit tu….

Hope dlm mase terdekat ni,

Aku ley wat sumthing yg ley tmbah pendapatn aku….

Aku tak kesah keje lebey

Asalkan berbaloi….

=)

Ok lah…

Stakat ni dlu la…

Wasalam…

~puterimaz~

1 comment: