Followers

Menghitung Hari

Daisypath Wedding tickers

Tuesday, December 28, 2010

My dear.....

My dear shahrul....

Resah hati saya bila awak sakit....

Kosong jiwa saya bila hidup saya tak di warnai

dengan usikan manja awak...

Sunyi hidup saya bila awak tak ada di sisi...


Sayang..

Saya terlalu cintakan awak...

Saya terlalu kasihkan awak...

Saya terlalu sayangkan awak...

Awak lah nyawa saya

Awak lah jiwa saya

Awak lah dunia saya

Saya tak boleh hidup tanpa awak sayang...


Kekasih hati ku,

Saya sanggup berkorban apa sahaja

demi awak....

Saya tak kesah bila saya terpaksa

berhenti kerja kerana
ingin selalu di samping awak

di saat awak lemah dan tak bermaya....

Saya juga tak peduli bila

saya terpaksa tidur di hospital semata-mata

ingin dekat dengan awak....

Hati saya senang melihat perkembangan
kesihatan awak...

Berbunga hati saya bila dapat

berbual dengan awak semula...

Gembiranya saya bila awak

sudah mampu mengusap lembut

kepala saya...

Ya Allah....

Terima kasih kerana Kau makbul kan doa-doa hambaMu..

Semoga jodoh kami berpanjangan

Dan kekal bahagia hingga keakhirnya...

Amin....

No comments:

Post a Comment