Followers

Menghitung Hari

Daisypath Wedding tickers

Monday, January 31, 2011

bride-to-be???????

hye..
assalamualaikum...
hari ni last day bulan january....tak sedar jer kan kita da sebulan masuk tahun baru....
hurmmm
hari rase macam nak buat entri pasal to-do-list apa yang aku kena buat dalam bulan february yang singkat ni....

1. searching2 idea utk gubahan hantaran...
2. rasa macam nak buat DIY doorgift paperbag jer....( kalau dipersetujui la...)huhu
3. rasa nak buat pomander ball....utk ape pon aku tak tau...saje2 je nak buat....
4. pegi cari bunga2 dan riben2...
5. buat bantal hantaran....
6. cari & design baju untuk kenduri nanti...aku pon nak vouge jugak...huhuhu
7. cik nurul intan, sila kira budget! semua benda nak buat...huhu...














korang tak rase pelik ke, tetiba entri kali ni da macam entri blog b2b(bride-to-be) da...
mesti ada antara korang pikir, dak kecik ni da nak kawen ker???kn3?? haaa....tolong la kata ye!..
bukan aku yang nak kawen...tapi cousin aku...aku tolong buatkan buatkan hantaran jer...maklum la cousin aku tu lelaki...so, tak kan la dia nak buat...kn?
harap2 sempat aku buat semua tu dalam masa sebulan ni...amin~
dan semoga majlis tu nanti berjalan lancar...
ok lah...malas nak taip panjang2...bz niyh...**poyo jer.....
till then~

No comments:

Post a Comment