Followers

Menghitung Hari

Daisypath Wedding tickers

Monday, January 10, 2011

hati yang dilukai....

hurm...tension...ase mcm nk nangis lg...
knape ni? aduhhh..
aku tak kuat untuk ni..
aku tak pernah expect ni sume akn jadi...
ape salah aku?
ape dosa aku?
knape hati aku yg dilukai?
bkn stakat luka, tp hancur...
tak cukup ke ape yg aku da lakukan slama ni?
tak sempurna ke aku?
hurmmm...
tipu lah aku kalo aku ckp,
aku tak ase ape2 dgn sume ni...
aku ase lg bek mati dr hidup...
aku betul2 terluka..
aku betul2 skt...
women...easy to forgive but really hard to forget..
aku da maaf kan dia,
benda da jadi kn...
tp aku tak mampu nk tipu hati aku..
aku tak mampu nk lupakan...
ape yg patut aku buat?
aku betul2 tertekan...
aku harap sgt dia fhm aku...
aku hrp sgt dia boleh terima,
bila aku marah2, perli2 dia...
aku rasa lepas ni,
aku akan mudah terasa,
akan lbih sensitif...
ya...
sebab apa yg dia buat betul menyakit kan...
walaupun aku masih boleh terima dia
tp
aku perlu masa utk ht aku ni diubati...



btw..thanx sb sudi berterus terang...
walaupun cerita 2 belum hbs,
tp sy da tau...cuma sy masih nak dengar cerita tu...
really thanx sb tak terus menipu sy....
=)
hope awk tunaikan azam awk
& hope awk berubah...
2 je yg mampu mengembalikan ht sy yg dlu..

No comments:

Post a Comment