Followers

Menghitung Hari

Daisypath Wedding tickers

Thursday, February 10, 2011

mencari supplier barangan untuk hand made craft?

Assalamualaikum....
korang pernah tak tengok tshirt yang di decorate dengan button yang comel2 tak?
comel & cantik kan?dulu mase aku diploma, ade la boys kls aku tu jual baju yang di decorate dengan colourful button tuh..aku try jugak la cari kat kedai tapi still tak jumpe...al-maklum lah..lipis ni pe yang ade...huhuhu
sekarang ni aku tengok ade plak brooch yang diletak button comel, pastu keychain handmade ade button sweet gitu, & macam2 lagi la barang handmade yang dihiasi dengan button macam-macam jenis, shape & warna...comel giler...aku jadi adore dengan semua tuh...huhu...aku teruja nak cuba buat...so..aku pon search la kat tenet, cari suplier barang2 cam button comel2, kain felt etc...then aku jumpa blog Buttons4Crafts! teruja giler aku tengok ape yang die supply...pergh..button mcm2 jenis...






tu antara button2 yang sangat comel...huhu....selain dari button ade jugak pin utk brooch, magnet, clpis, craft plier pon ade...memang lengkap kalau nak buat kraft tangan....huhu...aku da order da...pagi tadi da bayar...senang jer nak order sebab dia da sediakan form..then contact by email jer...kita pun boleh pilih nak bayar mcm mane...best giler la...huhuhu...
ayat promote niyh...hehe...
ok lah...
tu jer nak kongsi pagi ni...da~~

No comments:

Post a Comment