Followers

Menghitung Hari

Daisypath Wedding tickers

Tuesday, March 8, 2011

cerita dia...



aku dan si dia

assalamualaikum...
pagi-pagi ni rasa macam nak berjiwang la sket....hehe..tiba-tiba rasa rindu kat Mr. F...sangat-sangat rindu..huhu...

awak...saya sunyi bila awak tak ada dengan saya...huhu...

rindu sangat saat-saat kitorang besama dlu...g dating, g pasar malam..pasar tani...g makan kat pagar...bes nyer...kalau ujung minggu lak g kuantan...makan Mcd...pastu g pantai...dia ajar aku drive...huhu...menjerit2 aku bawak kereta...dia plak dok gelakkan aku jer...hurmmmm...rindunyer....



ni time kat Teluk Cempedak....bersantai n main air laut....pic by: En.Roy Azani...=)
rindu sangat time ni....memang tak leh lupa...sweet memory...

dia faham aku...dia tau kehendak aku...dia sejiwa dengan aku...ade teman-teman pernah cakap aku beruntung dapat dia..dia baik n penyayang...tapi kitorang pun ada masalah...ada juga yang tak kena dalam hubungan ni...selalu jgak bergaduh macam pasangan lain...bagi kitorang itu adalah asam garam kehidupan kitorang berdua...kalau pasal orang ke 3 tak payah cerita la...macam-macam hal...aku sendiri kadang-kadang pelik kenapa aku boleh terima segala kesakitan tu...

kalau nak ceritakan segala kenangan pahit manis kitorang, aku rasa entri ni akan panjang berjela-jela...=) bermacam-macam yang telah kitorang lalui...suka duka hubungan kitorang dalam mengejar kejayaan masa depan dunia dan akhirat banyak mematangkan aku...dia banyak mengajar aku untuk menjadi kuat seteguh kerikil....

semoga cinta aku hanya untuk dia dan semoga cinta dia hanya untuk aku....mudah-mudahan hubungan cinta ini mendapat keredhaan Allah S.W.T....amin.....




ni plak kat ats feri...balik dari pulau pangkor....hanimun...haha...ok,tipu...gi kursus kat sana...tapi hanimun skali la...hehehe...

till then..ddaaaa~~

No comments:

Post a Comment