Followers

Menghitung Hari

Daisypath Wedding tickers

Friday, April 1, 2011

-tiada khatimah cinta-

gempak tak title entri kali ni? haaaa...meletops u...
actually semalam aku gi expo buku anjuran Popular kat dewan MDL...
memula masuk jer, ramai giler orang...yang kua harus bawak sebeban beg plastik!
wah, ape yang dorang borong ek...bila tengok jer buku-buku tu sumer, harus lah kan rasa cam nak hangkot jer 1 dewan tuh bwk balik...huhuhu..
murah2...
ade less 20%, 10%, 70% pon ade beb...haaaa....memang macam nak gila la kan aku dok pilih buku2 tuh....aku pegi bahagian novel, 4 sure aku cari novel Alaf 21 dulu....then aku nampak novel ni....



-Tiada Khatimah Cinta-


pergh...terus rase cam nak beli....haha...ye lah, harus la nak beli kan. model cover tuh kakak ipar gua beb! huhu....terus aku panggil mum aku, tunjuk kan cover novel tuh...memula dia agk blur sket, then dia senyum...ha...kenal pon....
mum, u haruslah suka kan menantu u model cantik...hahaha....=p pastu tunjuk lak kat my dad, dia tengok lama gak, tak nampak barangkali...ye lar kan da tua2, rabun la sket...hehe...lame2 dia tanya sape ni? ct yer? haha...
terus dengan laju aku angguk...hehehehe....aku pon beli novel tuh.... tak kesah la sedap ke tak jln ceritanya...janji aku beli...tanda menyokong career kakak ipar aku..
ek? hahaha...
ye la, angah selalu beli majalah yang ade muka kak ct, 4 sure tu tanda dia sokong wife dia py career..so, kitorang pon wat la yang same, tanda menyokong! betol tak? hehehe...

dari beli semalam aku tak bace pon lagi novel tuh...dok tengok cover jer...huhu...teruk betol aku...puas tengok cover depan, aku belek plak cover belakang...hehehe....pastu dok komen pasal model lelaki tuh...hahaha...
hari ni kot baru nak try baca novel tuh...kalo jln crita nya tak bes, aku frame kan jer novel tuh....hehehe...
tp kan, aku rasa novel ni memang bagus sebab ni novel islamik...so harus lah bagus n banyak pengajaran kan...

so skang nak gi baca novel ni...
okey! baibai.....

No comments:

Post a Comment