Followers

Menghitung Hari

Daisypath Wedding tickers

Tuesday, May 10, 2011

Day 1: Your Favorite Song

ni entri first utk cabaran 30 hari berbloging....ptg2 bru kua entri nih...hehehe...

favorite song aku?
hurmmm ape ek....aku minat banyak lagu...ikut tema la...sebab lagu biasanya mewakili perasaan kite kan...
aku suka sangat lagu BILA DIRI DISAYANGI...
hurmmm, lagu ukays kot....best sgt lagu tuh....ada unsur2 ketuhanan sket...

cuba hayati lirik lagu niyh....
nk ltk video tenet slow lak nk upload...so lirik jer lah yang termampu aku bg...hehehe

BILA DIRI DISAYANGI-U'KAYS....

Terdengar bisikan mesra
Kalimah keramat bermentara
Bermulanya siang berakhir malam ku
Tak akan ku jemu menyebut namamu

Tiada batasan waktu
Tiada tempat mu tertentu
Di gunung di lembah, di darat, di air
Siapa pun hamba, keikhlasan doa, keagungan
Kasih merubah takdir

( korus )
Bila ku sedari diri disayangi
Langkah kaki ini semakin berani
Bila terkeliru ku ucap namamu, terasa diriku
Kembali dipandu

Engkau pertama, tiada akhirnya
Aku dalam kegelapan engkaulah cahaya
Izinkahlah aku menumpang di sini
Di bawah naungan kasih dan sayang mu
Ku berserah diri 

ade banyak lagi lagu yang aku minat.....
lagu2 Anuar Zain semua aku suka...pastuh, lagu rock zaman2 80's n 90's pon suka jugak...lagu band spider & exist...siap hafal lagi lagu2 tuh...hehehe...lagi satu, aku suka lagu OAG- slumber, biru, akustatik...semua bes....=D
len kali aku upload video jer lah ek...

No comments:

Post a Comment