Followers

Menghitung Hari

Daisypath Wedding tickers

Sunday, September 4, 2011

target cik nurul

hye...assalamualaikum semua.....
salam lebaran...da hampir seminggu kita berhari raya....baru hari ni aku dapat masa utk meng'hapdate' blog aku yang sunyi sepi ni....huhu...
tengah dok termenung tadi, tetiba aku terpikir pasal masa depan aku...
hurmmm...apa ye target aku dalam masa 2 tahun lagi?otak aku mula ligat merancang...
  • aku kena habiskan kursus tunas mekar ni sambil berusaha membina sebuah pernniagaan sendiri.
  • miliki sekurang-kurangnye butik pengantin @ dapat manage cawangan ff bistro paling lambat tahun depan.
  • ada lesen kereta (tahun depan)
  • kumpul duit untuk beli rumah & kereta
  • bertunang (tahun depan)
  • kahwin (2013)
semoga usaha kami akan menemui kejayaan....semoga impian kami untuk berumah tangga akan tercapai dalam masa 2 tahun lagi.....aminnnn....

No comments:

Post a Comment