Followers

Menghitung Hari

Daisypath Wedding tickers

Thursday, December 22, 2011

Untuk Awak.....saya sayangkan awak....

Assalamualaikum...
hari ni terasa nak buat entry untuk yang tersayang...
bukan mengungkit, tapi terasa nak awak tahu perasaan saya terhadap awak...
saya tersangat cintakan awak...dan demi Allah, saya sayangkan awak...
semoga awak adalah ditakdirkan bersama saya selamanya....=)
dah lama kan saya tak buat entry khas untuk awak....hurmmm...hari ni saya attachkan sekali dengan coretan hati saya setahun yang lalu...
meh baca cini....

1

2

3

4

6

6a


7 yg ni boleh pulak die jadi senget gini...puas da rotate, x jadi2 jugak....ermmm....

8
ermmm...setiap kali bace ni, saya mesti nangis...
semua tu adalah rasa hati saya masa awak sakit tahun lepas....agaknye, kalau saya sakit teruk macam tuh, awak akan rasa tak ape yang saya rasa tuh? awak sanggup tak berkorban untuk saya? awak boleh tak tahan perasaan sakit hati awak demi saya?
kadang-kadang saya terpikir, saya rasa hidup saya kosong tanpa awak di sisi saya, tapi kalau tanpa saya, hidup awak akan kosong tak?
ape pon, saya sayangkan awak....
semoga impian kita untuk mendirikan rumahtangga dalam masa terdekat ni akan tercapai...sama-sama kita usaha ye sayang....=)
tp andai takdir telah menentukan yang saya bukan jodoh awak, jangan sesekali menyalahkan diri sendiri...Allah dah aturkan yang terbaik untuk kita...=)

p/s: sory pic tak terang...huhu

No comments:

Post a Comment