Followers

Menghitung Hari

Daisypath Wedding tickers

Sunday, January 1, 2012

Happy New Year!..... Azam & Impian 2012

Assalamualaikum...
Alhamdulillah...sekarang da pun masuk tahun baru...2012...meningkat lagi usia aku...so, i need to be more mature than before...=)

Selamat Menyambut Tahun 2012 ye kawan2...

bila tahun baru je, mesti semua ada azam baru kan.......ade tak yang masih menyambung azam tahun lepas??hehe...biasa la tuh..

azam aku tahun ni :

1. nak simpan duit...nak kawin..haha...GATAL!

Impian aku pulak untuk tahun ni:

1. semoga aku dapat majukan bisness aku...
2. ni impian aku dr dulu lagi ni...nak kuatkan lagi hubungan aku & shahrul dgn suatu ikatan...sekurang-kurangnya untuk tahun ni, bertunang...=)
3. semoga tahun 2012 ni akan mengubah hidup aku ke arah yang lebih baik dari sebelum ni..

ermmm...bosan dah la...chow dlu erk....

No comments:

Post a Comment