Followers

Menghitung Hari

Daisypath Wedding tickers

Wednesday, April 11, 2012

What??? ada peminat?? femes sangat ke ko???

Assalamualaikum...
tengok title, hangat tak? gempak tak? haha...tak de la gempak mane pon kan...^_^v
last week kan cuti pertengahan semester untuk student degree...so aku balik la kampung..aku told my mum that i'll back home on thursday...so mum bgitahu la kat mereka yang aku akan balik hari tersebut. dan, sesampai je aku kat rumah, mereka telah pon menanti dekat depan rumah ...kereta pulak parking elok je depan dorang kan...da cam orang penting + kenamaan je ada orang sambut kat pagar...#tipu..sebenarnya diorang tengah main bola depan rumah..haha...
siapa mereka??? ni gambar mereka



wajah-wajah yang selalu menanti kepulangan aku...hihi...kadang-kadang kalau aku tak keluar rumah, siap panggil lagi...malam-malam pon datang +__+ huhuhu....si kecik tuh pon dok ajak ibu nye datang rumah...haha...tengok betapa femesnye saya di kalangan kanak-kanak niyh...
#ok!perasan!

No comments:

Post a Comment