Followers

Menghitung Hari

Daisypath Wedding tickers

Friday, June 1, 2012

orang-orang bodoh!

MEREKA BODOH!
MEREKA ZALIM!
MEREKA JAHAT!

mereka tak habis2 buat mak...
mereka tak habis2 susahkn mak...
mereka selalu tuduh mak bukan2...

MEREKA BODOH!

mereka selalu buat mak sedeyh...
mereka buat mak tertekan...
mereka buat mak nangis...

MEREKA BODOH!

mereka tak pernah fikirkan kami...
bila mak tertekan, kami mangsanya...
bila mak tak gembira. aku sakitttt.....
sakit sgt melihat kedukaan mak...

mereka tak fikir ke semua tu?
aku nak keluarga gembira...
bukan sengsara....

kesian mak....
kesian abah...
kesian adik2...

AKU BENCI MEREKA!!!! BENCI!

MEREKA YANG BUAT KEPUTUSAN SPM AKU TERUK! AKU INGT TU SAMPAI MATI! SEMUA SALAH MEREKA.....T___T
AKU INGT SEMUA YG MEREKA BUAT PADA KELUARGA AKU SMPAI BILA2!

1 comment: