Followers

Menghitung Hari

Daisypath Wedding tickers

Monday, June 11, 2012

UiTM Jengka Always in heart

Assalamualaikum...
hye...
last saturday aku pi hantar adik balik u...mne lg klo bukan UiTM Jengka tercinta tuh...sedar tak sedar da 2 tahun aku habis study kt sne...dan sedar tak sedar da 6 tahun abah aku dok ulang alik UiTM Jengka..=)
UiTM Jengka da banyak berubah...da banyak bangunan baru...
jom tengok pic...

at meja study..meja tepi adalah fav aku...hihihi

J107

rindu nak duk kompleks kediaman siswi...=)

susur gajah depan kompleks...pot dating dolu-dolu...hihi

DSG...Dewan Sejuk Gila....

bangunan pentadbiran...rindu nak masuk dalam bangunan ni...selalunye lalu je sb dlm ni ade aircond...klo dari  kls nak gi bandar, slalu lalu ikut tengah2 bangunan ni...=)

=) kalau boleh nk study kat sini lagi...hehe...
pape pon doakan la one day aku dapat jadi lecturer kat UiTM Jengka...nak mencurah bakti kat anak-anak melayu..=)
semoga impian aku tercapai....
till then...daaa~~~

3 comments:

  1. jom join!


    http://sweetmisskk.blogspot.com/2012/06/mega-tech-giveaway-by-mizzsninie-cikmun.html

    Hadiah :
    * Sebuah MP3 Player
    * Sebuah Phone Samsung
    * Sebuah Kamera Lomo
    * Button Badge K-pop
    * Inner Neck
    * 30 Bloglist Selama Sebulan
    * 10 Banner

    ReplyDelete
  2. rindu juga. ameen. moga cita cita kau tercapai. miss u babe. :) muah muah.

    ReplyDelete