Followers

Menghitung Hari

Daisypath Wedding tickers

Monday, July 30, 2012

E-Day Preparation: Kisah Cincin

Assalamualaikum..

hyeee...finally da beli cincin utk bertunang.....beli last saturday ka bandar Lipis...=)

untuk orang kurus n berjari kecik macam aku ni memang susah giler nak cari cincin yang padan...
hari tu semua kedai emas kat jalan TAR aku cari cincin tapi tak jumpa langsung yang padan dengan saiz jari aku....hukhukhuk... =(

aku ada pergi kedai emas sri pinang, and ada yang berkenan tapi.......harganya boleh buat bakal tunang aku rabakkk....hikhikhik....so, di sebabkan aku ni bukan la jenis kaki kikis, aku tak nak la cincin yang mahal macam tuh......

hari sabtu lepas, bakal tunang aku, Shahrul datang Lipis semata-mata nak pergi beli cincin....aku da target kat 1 kedai ni sebab mak aku memang beli barang kemas kat situ....
nak tahu tak cincin macam mana je yang ada saiz aku????
Cincin Belah Rotan! =)
nasib baik la aku ni jenis yang tak suka pakai cincin berbatu permata bagai, so, cincin belah rotan adalah cincin idaman aku sebenarnya....=)

aku tak kesah orang nak mengata aku ke ape sebab beli cincin belah rotan je untuk bertunang...yang penting aku suka n aku pakai....aku ni jenis kalau aku tak suka, aku tak kan pakai.....so, kalau beli cincin permata bagai, tapi aku tak pakai rugi je kan...=) belah rotan pon belah rotan la....janji emas....*hajat hati nak beli silver jeeee...hikhikhik...



No comments:

Post a Comment