Followers

Menghitung Hari

Daisypath Wedding tickers

Thursday, November 28, 2013

Birthday Edition: Just For You Bro!

Assalamualaikum...

Dedication to: Ahmad Firdaus bin Al-Hami Ammar aka Abe

dia kawan yang selalu buat aku geram...
tapi selalu buat aku tersenyum
classmates yang protective...
tapi kuat sangat merajuk...
Seorang yg soft spoken
sweet talker as well...
macam pompuan ye gak kalau bercakap...
buat org sakit hati jer...=P
dia selalu mintak orang belanja...
tapi selalu gak aku paw dia...
heeeee
nescafe addicted...
hari2 nak minum nescafe...ish3...
dia selalu msg ngan rumate aku...
tp hri tu, dia sentap ngan rumate aku..
reti plak dia msg aku...ish3..

hari ni birthday dia yang ke 23 tahun...
Selamat Hari Lahir ye Adik yg kuat sentap!
kakak2 di sini mendoakan yang terbaik utk awak...
semoga berjaya dunia dan akhirat...
semoga jadi orang yang berjasa pada parents, agama dan negara..
da besar da kn...so jgn kuat sentap & merajuk lagi ye adek...
penat ahkakkk2 yg comel2 ni nak pujuk..hakhak
thanks atas persahabatan ni....
semoga persahabatan kita akan berkekalan...




p/s: sy tak mampu nak bg hadiah...ni je yang sy mampu buat...=P
pluss sy mmg kedekut...hihi...

till then~


2 comments:

  1. OMG... hahaha.. first timer ni.. ni da kira hadiah terbaik abad ni.. tq Ontan n the geng.. awk prnh tgok laki nanges x??? wuaaaaaaa.. terharu giler..

    ReplyDelete
    Replies
    1. heeee....ontan pon ontan la abe...xpnh ade org pgl sy nama tu...haha...ce amik gmbr awk nangis..nk tgk ni...=P ingat sampai bila2 taw...=D

      Delete