Followers

Menghitung Hari

Daisypath Wedding tickers

Monday, December 9, 2013

Birthday Edition: Si Juara Typo

Assalamualaikum..

dalam ramai kawan-kawan aku, ada sorg member ni selalu gopoh bila type msg/wassap/komen fb/wechat n macam2 lagi lah....
dia selalu typo...then bila dia sedar dia typo, mst dia ckp 'kbai.'
dia jugak la yg bawak virus typo kat dak2 kelas aku...
punya la kritikal typo dia, sampai gelak pon typo..."kuikuikuimui"
bukan stakat typo time menaip je...cakap pon selalu tersasul...
ada sekali tu dia nak cakap "aku tak belok kiri' tp dia g cakap "aku tak belok kire" ...
ni bukan type tau...dia cakap..pon salah...ish3...
kitorang selalu saling membahan antara 1 sama lain...
dia typo aku ejek...aku typo dia ejek....
dan selalunya itu la yg membuatkan kitorang ketawa besar...
=D =D

nama si juara typo ni adalah : Muhammad Nur Affan Din bin Mansor....ye dok?? haha..ye kot...

today is his birthday! 
9.12.89-9.12.13

ni pic zaman muda =P


happy born day buddies....semoga dipanjang kan usia, di murahkan rezeki dan berjaya dalam apa jua bidang yg di ceburi....
semoga cepat dapat jodoh dan cepat kawin...da layak jadi bapak org da...=P
peace! ^.^

*berkali2 check entry ni supaya xde typo....

No comments:

Post a Comment